کلهر: به مدالی که مدنظرم بود دست نیافتم/ تمرکزم روی رقابت‌های جهانی است

عضو تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتم، اما متاسفانه به آن مدالی که مدنظرم بود نتوانستم دست پیدا کنم.

رضا کلهر بعد از کسب مدال برنز رقابت‌های گرنداسلم چین در وزن 68- کیلوگرم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و بازیکنان توانمندی حضور داشتند. برای من در ۲ سال گذشته یکی از سنگین‌ترین رویداد‌های بین المللی بود شرکت کردم. تمام اعضای تیم ملی با تمرینات خوب و هدفمند به آمادگی بدنی بالایی رسیده اند و در این رقابت ها عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در رقابت‌های مرحله نهایی، هاکان رچبر از ترکیه و کانگ از کره جنوبی را شکست دادم و مقابل رشیدوف نتیجه را واگذار کردم. متاسفانه به آن مدالی که مدنظرم بود دست نیافتم، اما در مرحله مقدماتی صاحب مدال طلا شدم. تلاش خودم را می‌کنم که در مسابقات بعدی بتوانم بهترین مدال را به ارمغان بیاورم.

او ادامه داد: اواخر سال 2023 مرحله دوم رقابت های گرنداسلم بازهم در ووشی برگزار می‌شود که در آن رویداد تلاش مضاعف خواهم کرد تا سهمیه المپیک پاریس را کسب کنم. همچنین اگر در مسابقات پیش رو مانند رقابت‌های جهانی و گرندپری ها عملکرد خوبی داشته و امتیازات بالایی را به دست بیاورم از سیستم رنکینگ هم می‌ توان سهمیه المپیک را کسب کرد.

کلهر در خصوص مسابقات پیش رو توضیح داد: بعد از رقابت‌های گرند اسلم تنها هدف و تمرکزم روی مسابقات جهانی باکو است و قصد دارم در این رویداد درخشان ظاهر شوم.

عضو تیم ملی تکواندو درباره نحوه میزبانی چین از رقابت‌های گرنداسلم اظهار کرد: خدا را شکر امکانات و تجهیزات خوبی را برای تیم‌ها فراهم کردند و در کل میزبانی خوبی داشتند.

  • 14:18
  • 1402/01/14
  • 2981