سلیمی: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است/ سرباز تیم ملی هستم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: با مدال طلایی که کسب کردم شانس حضور در المپیک پاریس را افزایش دادم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

آرین سلیمی عضو تیم ملی تکواندو بعد ازکسب مدال طلای رقابت های گرند اسلم چین در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیان کرد: سطح فنی این دوره از مسابقات به دلیل حضور برخی از بهترین های جهان خیلی بالا بود. در بازی اول با یکی از بهترین دوستانم  ابوالفضل عباسی که تکواندوکار تکنیکی و بسیار توانمندی است مبارزه کردم و توانستمپیروز شوم. شک ندارم که عباسی یکی از بهترین های دنیا است و آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

وی ادامه داد: در بازی دوم با حریف قدرتمند کره ای مبارزه کردم که واقعا بازی نزدیک و حساسی بود و اگر کوچکترین اشتباهی مرتکب می شدم بازی را واگذار می کردم. در دیدار فینال هم به مصاف حریفی از ترکیه رفتم که قهرمانی در مسابقات گرند پری رم را در کارنامه داشت و خدا را شکر با تلاش کادر فنی تیم ملی، مربیانم، خانواده ام و زحماتی که ریاست فدراسیون کشیدند؛ توانستم این حریف رو شکست داده و مدال طلا را از آن خود کنم.

تکواندوکار طلایی کشورمان در خصوص شانس خود برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس گفت: از عملکرد خودم در این مسابقات راضی و همیشه شاکر خداوند هستم. دوست دارم در هر مسابقه بهتر از قبل و عملکرد خوبی را داشته باشم. این مدال طلا خیلی من را به کسب سهمیه المپیک پاریس نزدیک کرده که آرزوی هر ورزشکاری است و من هم از کودکی آرزوی حضور در المپیک و کسب مدال را در سر داشتم. یک مرحله دیگر از مسابقات گرند اسلم در ماه دسامبر برگزار می شود که آنجا هم باید بهترین مدال رو کسب کنم چون فقط رنک یک گرند اسلم سهمیه المپیک را به دست می آورد و من هم تمام تلاشم را می کنم که با آمادگی کامل در آن مسابقات حاضر شوم.

او خاطر نشان کرد: من سرباز تیم ملی هستم و هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد و قصد حضور در هر مسابقاتی را داشته باشیم من خودم را آماده می کنم که بهترین نتیجه را کسب کنم.

سلیمی در رابطه با میزبانی کشور چین از مسابقات گرنداسلم بیان کرد: میزبانی چین خیلی خوب بود و واقعا مسئولان برگزاری، تمام تلاش خود را کردند که به بهترین نحو مسابقات برگزار شود.

 

  • 09:33
  • 1402/01/15
  • 2945