باقری: برای حضور در المپیک حتما باید در 3 رویداد مهم حضور یابم/ سطح قضاوت در گرند اسلم بالا بود

بهترین داور رقابت های گرند اسلم چین گفت: سطح مسابقات گرند اسلم بسیار بالا بود و شکر خدا توانستم بهترین داور شوم.

معصومه باقری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص سطح قضاوت در این مسابقات اظهار کرد: داوران سطح بالایی از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند و می توان گفت که سطح داوری در گرنداسلم چین خوب بود. این مسابقات دارای سطح فنی بالایی بود  و تکواندوکاران با رنک های بالا برای کسب سهمیه المپیک به مبارزه می پرداختند که همین موضوع باعث می شد تا داوران تمرکز و دقت بیشتری روی بازی ها داشته باشند.

او ادامه داد: در اين مسابقات من تمام سعی و تلاشم را كردم كه قضاوت های درستی داشته باشم و خدا را شكر توانستم عنوان بهترین داور این رقابت ها را از آن خود کنم.

باقری در خصوص نحوه انتخاب داوران برای قضاوت در بازی های المپیک و شانس خود برای حضور در پاریس گفت: مطمئنا كسب عنوان بهترین داور مسابقات گرند اسلم تأثير مثبتی در انتخاب نهايی برای قضاوت در بازی های المپیک خواهد گذاشت اما من بايد تمركزم را برای مسابقات پیش رو بگذارم تا بتوانم عملكرد خوبی داشته باشم. اين مسابقات شامل مسابقات جهانی و ٤ مسابقه گرند پری خواهد بود كه قرار است در3 رويداد از اين 5 مسابقات از طرف فدراسيون جهانی دعوت شوم و حتما باید حضور داشته باشم. عملكرد همه ٥٨ داور انتخاب شده در كمپ اول در اين مسابقات ارزيابی شده و بعد وارد كمپ دوم المپيك می شویم و در آنجا هم باید آزمون های عملی، تئوری و تست های مختلف سلامت را با موفقيت بگذرانیم تا انتخاب نهايی صورت بگيرد.

  • 13:19
  • 1402/01/19
  • 3538