برخورداری: یک قدم به المپیک پاریس نزدیک تر شدم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: با مدالی که در گرند اسلم ووشی تصاحب کردم، یک قدم به المپیک 2024 نزدیک تر شدم.

مهران برخورداری که در رقابت‌های گرنداسلم موفق شد در وزن ۸۰- کیلوگرم مدال نقره کسب کند؛ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: مسابقات گرند اسلم چون یکی از راه‌های کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود واقعاً از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. در وزنی که من حضور داشتم اکثر تکواندوکاران خوب شرکت کرده بودند. در این رقابت‌ها موفق شدم «کاتوسی» از تونس را شکست دهم و در دیدار نیمه نهایی مقابل «گئون وو» از کره جنوبی به برتری دست یافتم. در بازی فینال هم مقابل «جایسانوف» از ازبکستان که در مسابقات انتخابی گرند اسلم توانستم آن را شکست دهم قرار گرفتم؛ متأسفانه این بازی را واگذار و به مدال نقره دست یافتم.

نایب قهرمان گرنداسلم ووشی ادامه داد: من در هر مسابقه، ابتدا به دنبال بهترین عملکردم هستم و خیلی به نتیجه فکر نمی‌کنم اما خدا را شکر روند رو به رشدی داشته ام. نسبت به مسابقات گذشته  از لحاظ بدنی و فنی در این چند سال در بهترین شرایط هستم که این مهم حاصل زحمات و برنامه ریزی خوب کادر فنی است. با این حال احساس می‌کنم که جای رشد و پیشرفت دارم و سعی می‌کنم روند خوب خودم را ادامه دهم.

برخورداری در خصوص شانس خود برای کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: این مدال قطعاً یک قدم من را به المپیک نزدیک تر کرد ولی می‌خواهم از تمام شانسم برای سهمیه المپیک استفاده کنم و رنکینگ المپیکی و گرند اسلم خود را ارتقا ببخشم.

او در پایان بیان کرد: اکنون تمام تمرکزم روی مسابقات انتخابی تیم ملی خواهد بود و سعی می‌کنم نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان باشم. مسابقات جهانی امتیاز بالایی دارد و خیلی در کسب سهمیه المپیک به هر تکواندوکاری کمک می‌کند.

  • 15:07
  • 1402/01/20
  • 2791