مازندران، نیمی از تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی باکو

4 تکواندوکار مازندرانی توانستند جواز حضور در رقابت های جهانی باکو را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکداندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو مردان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی جهان در باکو، از عصر روز شنبه 26 فروردین ماه در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد تا نفرات فیکس شده در مسابقات پیش رو مشخص و معرفی شوند.

فرزندان مازندران در این انتخابی، پنجاه درصد تیم ملی را از آن، این استان کردند تا ثمره یک دهه ممارست و ایمان، بدل شود به حضور چهار مازندرانی در رقابت های جهانی 2023 باکو؛ استانی که سال ها با نام آوری و یکه تازی خود، به عنوان یکی از بازوان قدرتمند برای فدراسیون تکواندو ایران بوده، دوباره ثابت کرد می تواند با افتخار و شایستگی نیمی از تیم ملی ایران را تشکیل دهد.

علیرضا حسین پور، دانیال بزرگی، فرزان عاشورزاده و علیرضا نادعلیان تکواندوکاران مازنی اعزامی به باکو هستند که قطعا با تلاش خود، همت مربیان فداکارشان و پایمردی های رئیس هیات استان و تمامی ارکان این رشته، دستاوردی بی نظیر را رقم می زنند تا واقعه ای ماندگار را موجب شوند.

تکواندوکاران استان های البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در ترکیب تیم ملی دیگر نمایندگان ایران در مسابقات جهانی باکو هستند.

 گفتنی است، امروز بانوان تکواندوکار برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به شیاپ جانگ انتخابی می روند.

  • 02:11
  • 1402/01/27
  • 2464