در بازدید از اردوی تیم های ملی پاراتکواندو؛

کارگری: پاراتکواندو یکی از اولویت های مهم ما به شمار می رود/ ساعی در کنار قهرمانی، مدیر توانمندی است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ظهر امروز یکشنبه 27 فروردین ماه با حضور در خانه تکواندو ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون، از اردوی تیم های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک به همراه سعید سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک ظهر امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه، ضمن بازدید از فدراسیون تکواندو با حضور در محل تمرین تیم های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان با کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی در رابطه با مسائل مختلف، دغدغه ها و چشم اندازشان به آینده به گفت و گو پرداختند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از تمرین تیم ملی پاراتکواندو بانوان بیان کرد: ملی پوشان پاراتکواندو از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند و واقعا هیچ تفاوتی میان آن ها و بازیکنان بزرگسالان قائل نیستیم. امکاناتی که برای تیم ملی تکواندو بانوان فراهم شده به همان اندازه برای تیم پاراتکواندو در نظر گرفته ایم و امیدواریم با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم بازیکنان را به رویدادی مهم اعزام کنیم تا از لحاظ امتیازی به رنک آن ها برای حضور موفق در پارالمپیک پاریس کمک کند.

غفور کارگری نیز از حمایت های کمیته ملی پارالمپیک از پاراتکواندوکاران خبر داد؛ ضمن اینکه وی از صحبت های اعضای کادرفنی و بازیکنان و درخواست هایی که داشتند؛ یادداشت برداری کرد.

کارگری در بخشی از صحبت های خود با بانوان پاراتکواندوکار بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات و مسائل مربوط به پاراتکواندوکاران را حل کنیم و بتوانیم در رویدادهای بین المللی شاهد مدال آوری هایشان باشیم. تکواندو از رشته های مدال آور ما محسوب می شود و رئیس این فدراسیون تا قله های افتخار پیش رفته است و همین مهم موجب شده است تا در راس فدراسیون اتفاقات خوبی رقم بزند. این اتفاق باعث شد تا به درخشش پاراتکواندوکاران به آینده امیدوار باشیم و البته به این رشته به عنوان یکی از 3 رشته مهم در ورزش پارالمپیک نگاه کنیم. 

کارگری پس از بازدید از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان، از اردوی تیم ملی پاراتکواندو آقایان نیز بازدید کرد و ضمن آشنایی با بازیکنان، شنونده مسائل و مشکلات آنان بود. همچنین در این دیدار، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص شرایط بازیکنان برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس توضیحاتی مطرح کرد.

کارگری در جمع ملی پوشان پاراتکواندو آقایان بیان کرد: همواره گفته ام تکواندو برای ما از اولویت و جایگاه خاصی برخوردار است. شرایطی که پاراتکواندو دارد شرایط خوبی است و ما امیدواریم شاهد مدال آوری در مسابقات پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس باشیم. مدیریت هادی ساعی از آن جهت که خود او یکی از ورزشکاران همین رشته بوده بسیار که می تواند به ملی پوشان کمک و البته مشکلات آنان را درک کند.

او در خصوص دستمزد و پاداش ملی پوشان اظهار کرد: نباید حقوق بازیکنان با تاخیر به آنها پرداخت شود و اگر چنین مشکلی هم در گذشته بوده است باید بر طرف کنیم. سعی خواهیم کرد دیگر شاهد تاخیر در پرداخت دستمزدها نباشیم. در اردوهای داخلی نیز باید جدیت بیشتری باشد تا ورزشکار خود را در شرایط مسابقه ببیند و این مهم تنها با کمک افراد یک خانواده رقم خواهد خورد.

در ادامه کارگری با بازیکنان تیم ملی تکواندو آقایان به تمرینات میت زنی مشغول شد که باعث خوشحالی افراد حاضر در اردو شد. 

گفتنی است اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون و حجت الاسلام والمسلمین کارگر مسئول کمیته فرهنگی، کارگری را در این بازدید همراهی کردند.

  • 16:43
  • 1402/01/27
  • 2531