تقویم تکواندو استان بوشهر تدوین شد

حکمت آرا دبیر هیئت تکواندو استان بوشهر گفت : تقویم ۱۴۰۲ هیات تکواندو استان بوشهر تدوین شده است و به طور کامل اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سعید حکمت آرا دبیر هیئت تکواندو استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر تقویم این هیئت تدوین شده است و به طور کامل اجرا و این تقویم به تمامی هیئت تکواندو شهرستان ها ارسال می‌شود.

وی با اشاره به کسب مدال های جهانی و پاراآسیایی علیرضا بخت گفت: این بزرگترین افتخار برای تکواندوی کشورمان بود و هیئت تکواندو استان به این امر افتخار می‌کند.

دبیر هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی مدون در این زمینه مبنای کار است تا بتوانیم تکواندو استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و در این زمینه هیئت‌های شهرستان ها باید پیشگام باشند.

حکمت آرا افزود: تکواندو استان ظرفیت‌های خوبی در کشور دارد و باید استعدادیابی انجام  شود تا شاهد درخشش تکواندوکاران بوشهری نیز باشیم.

حکمت آرا با اشاره به برنامه‌ریزی برای فصل تابستان بیان کرد: این فصل بهترین فرصت برای استعدادیابی و جذب نفرات برای تکواندو استان است.

دبیر هیئت تکواندو استان با اشاره به برگزاری کلاس‌های توجیهی برای داوران و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ استان بوشهر اظهار داشت: کلاس هماهنگی و دانش‌افزایی طبق تقویم در طول سال برای سرمربیان تیم‌های استان بوشهر برگزار می شود.

  • 21:14
  • 1402/02/10
  • 1970