مسابقات آزاد تکواندو نوجوانان دختران 22 اردیبهشت آغاز می شود

در جلسه هماهنگی رقابت های آزاد کشوری (ورود به اردوی تیم ملی) نوجوانان مقرر گردید مسابقات آزاد تکواندو نوجوانان در گروه دختران با تاخیر برگزار گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های آزاد تکواندو نوجوانان (انتخابی تیم ملی) در هر 2 گروه آقایان و بانوان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور لبنان طی روزهای 16 تا 25 اردیبهشت ماه در سالن خانه تکواندو برگزار خواهد شد. 

به همین منظور جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی وجوانان در فدراسیون تکواندو  امروز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه با حضور محمد نوذری مسئول و علی اشرف قنبری دبیر کمیته مسابقات، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، سعید خرم منش مسئول کمیته اجرایی، امیر ابوحمزه نماینده کمیته داوران برگزار شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات، رقابت های پسران در اوزان دهگانه طی روزهای  16 تا 19 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز،  22 تا 25 اردیبهشت ماه نیز در گروه دختران برگزار می شود. ابتدا قرار بود در گروه دختران این رقابت ها زودتر پیگیری شود اما به دلیل دوره های هماهنگی و درگیری برخی از مریبان به واسطه شرکت در این دوره ها و درخواست جمع کثیری از مربیان، این رقابت ها با 2 روز تاخیر و در تاریخ فوق برگزار می گردد.

گفتنی است 995 تکواندوکار در گروه پسران ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بود. ثبت نام گروه دختران تا پایان دوازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. وزن کشی مسابقات  از ساعت 14 لغایت 16 روز قبل برگزاری مسابقات وزن انجام خواهد شد. 

هدایت تیم ملی نوجوان پسر بر عهده فیض الله نفجم است و کادرفنی تیم ملی دختران پس از برگزاری مسابقات انتخابی مشخص خواهد شد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 11 تا 13 شهریورماه به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد.

نکته مهم: اقدام به دریافت دیجیتال کارت برای تکواندوکارانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند به منزله ID کارت محسوب شده و در زمان وزنکشی باید لینک پیامک فردا بانک ارائه شود. 

برای دریافت جزئیات بیشتر (اینجا) کلیک کنید.

  • 12:12
  • 1402/02/11
  • 3111