بهرامی: چهار محال و بختیاری صاحب خانه تکواندو می شود

رئیس هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی خوبی را برای سال جدید داشته ایم و تیم های استانی را پس از چندین سال تشکیل خواهیم داد.

حمید بهرامی رئیس هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: امروز جلساتی خوبی را با هادی ساعی رئیس، اصغر رحیمی دبیرو سید حسین عباسی رئیس امور استان ها و مجامع فدراسیون تکواندو برگزار و علاوه بر ارائه گزارش کار در 6 ماه گذشته در رابطه با مسائل مختلف به گفت و گو پرداختیم.

او ادامه داد: ما در 6 ماه گذشته، همه مسابقاتی که از سال گذشته برگزار نشده بود را به انجام رساندیم و با همکاری سایر دوستان برنامه مدونی را برای سال جدید طراحی کرده ایم. همه شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری دارای رئیس هستند تا فعالیت رشته ورزشی تکواندو در سراسر استان، بیشتر از گذشته شود.

بهرامی در خصوص بهره برداری از خانه تکواندو استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیر خانه تکواندو استان هستیم، با کمک نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری امیدواریم در چند ماه آینده خبرهای خوبی بشنویم.

رئیس هیات چهارمحال و بختیاری افزود: رئیس فدراسیون تکواندو قرار است در اوایل خردادماه برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات تکواندو به استان سفر کند. تیم های استانی را پس از چندین سال تشکیل خواهیم داد. در بخش پومسه تیم دختران استان در رقابت های جام کوثر شرکت خواهد کرد و اگر حامی مالی خوبی پیدا شد در بخش نونهالان هم تیمداری می کنیم. در این چند سال به دلیل شیوع ویروس کرونا تیم های استانی با مشکل زیادی مواجه شدند و قصد داریم مسابقات استانی را امسال به طور منظم برگزار کنیم و با پیشرفت تیم ها انشاالله در سال آینده لیگ های فدراسیون تکواندو هم تیمداری کنیم.

او در پایان بیان کردک خداراشکر مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش استان قول هایی را که تاکنون به ما داده اند با جدیت درحال پیگیری هستند و امیدوارم در ماه های آینده شاهد پیشرفت تکواندو استان باشیم.

  • 12:29
  • 1402/02/11
  • 2707