خرداد ماه، مسابقات آزاد کشوری پاراتکواندو برگزار می شود

با اعلام انجمن پاراتکواندو، رقابت های آزاد کشوری پاراتکواندو (ورود به اردوی تیم ملی) خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی بررسی های صورت گرفته و با درخواست کادر فنی تیم ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان، با اعلام انجمن پاراتکواندو رقابت های آزاد کشوری پاراتکواندو (ورود به اردوی تیم ملی) در تمامی رده های سنی خرداد ماه سال جاری در 2 گروه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

قرار است این رقابت ها  21 خرداد ماه در گروه آقایان و 22 خرداد ماه در گروه بانوان در 2 بخش پاراکیوروگی و پارا پومسه در خانه تکواندو پیگیری شود. در بخش پاراکیوروگی در 2 کلاس K44، K41 این رقابت ها انجام خواهد شد.

همچنین افرادی که دارای کمربند زرد، آبی و سبز هستند با یکدیگر و تکواندوکارانی که کمربند قرمز به بالا را دارا هستند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

ضمن اینکه از شرکت کنندگان تقاضا می گردد پیش از اقدام برای حضور در رقابت ها جهت اطمینان از قرار گرفتن در استانداردهای کلاس بندی به هیات جانبازان و معلولین استان مربوطه مراجعه کنند و ضمن برقراری اطمینان از دارا بودن شرایط ، پیش از شروع رقابت ها در کلاس بندی مقرر فدراسیون می توانند حضور یابند. 

گفتنی است به زودی  اطلاعات تکمیلی مسابقات طی بخشنامه مربوطه و متعاقبا اعلام خواهد شد. 

  • 12:47
  • 1402/02/13
  • 2362