با حضور مربیان استان؛

دوره هماهنگی و دانش افزایی سالانه 1402 در استان گلستان انجام شد

دوره هماهنگی و دانش افزایی سالانه مربیان سال ۱۴۰۲ طی روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در دو بخش بانوان و آقایان بصورت تئوری و عملی به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، دوره هماهنگی و دانش افزایی سالانه مربیان سال ۱۴۰۲ در دو بخش بانوان با حضور ۳۹ مربی استان و با تدریس فریبا نظم ده، مدرس رسمی فدراسیون تکواندو و در بخش آقایان با حضور ۵۴ مربی استان و با تدریس علی برزگری، مدرس رسمی فدراسیون تکواندو در دو بخش تئوری و عملی طی روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار گردید.

در حاشیه برگزاری این دوره علی نوری، یاسر اتراچالی و احسان حاجی محمدی رئیس، دبیر و نائب رئیس هیئت تکواندو استان گلستان از چگونگی روند برگزاری این دوره بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای شروع دوره علی نوری ضمن خوش آمدگویی به مدرسین و مربیان استان، به بررسی مسائل و مشکلات بیان شده تکواندو استان بویژه موضوع دیجیتال کارت تکواندو در دو بخش بانوان و آقایان در قالب پرسش و پاسخ پرداخت.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان گفت: هدف از برگزاری دوره هماهنگی و دانش افزایی مربیان، برگزاری دوره ی آموزشی - توجیهی و یکسان سازی و هماهنگی کلیه موارد آموزشی تکواندو با سطح آموزش جهانی و آموزش و تربیت هنرجویان مطابق علم روز دنیا بصورت مستمر و اثربخش می باشد.

در پایان، به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، علی نوری ضمن تقدیم شاخه گلی به رسم احترام از مقام شامخ معلم و مربیان پیشکسوت استان و نیز معلمان تکواندوکار تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است این دوره بر اساس تقویم کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و طبق برنامه در ابتدای سال به همت کمیته آموزش هیئت تکواندو استان گلستان و همکاری دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد.

  • 13:55
  • 1402/02/16
  • 1432