تکواندوکاران البرز و مازندران بر سکوی نخست روز سوم مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان کشور

با برگزاری مسابقات 2 وزن، نفرات برتر روز سوم مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان کشور مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد. به همین منظور مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان از صبح  شنبه 16 اردیبهشت ماه در سالن خانه تکواندو آغاز و امروز در روز سوم، مسابقات در 2 وزن دیگر پیگیری شد.

طبق برنامه اعلام شده، این دوره از مسابقات با برگزاری مبارزات گروه پسران با حضور ۱۰۵۶ تکواندوکار از صبح روز شنبه 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز سوم مسابقات، 90 تکواندوکار در وزن 48- کیلوگرم، 165 تکواندوکار در وزن 59- کیلوگرم به روی «شیاپ چانگ» رفتند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، سامان ضیائی از البرز قهرمان شد، ابوالفضل طلوعی از آذربایجان شرقی در رده دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت. امیررضا شکری  و امیرمحمد نصیراحمدی هر دو از مازندران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۵۹- کیلوگرم، طاها رحمانی از مازندران در سکوی نخست قرار گرفت و طلایی شد، سبحان محمدی از مرکزی در رده دوم قرار گرفت و ایلیا ذکایی از تهران به همراه سید اشکان حکمیان از همدان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین امیر آیینه چی از خراسان رضوی بهترین داور روز سوم مسابقات انتخاب شد.

  • 23:40
  • 1402/02/18
  • 3412