سرمربی تیم‌های ملی تکواندو رده سنی پایه معرفی شدند

در پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو سرمربی تیم‌های ملی رده سنی پایه جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو در بخش کیوروگی عصر امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به ریاست هادی ساعی و با حضور دکتر اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیرفنی تیم‌های ملی، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، دکتر هادی افشار، یوسف کرمی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی، مجید افلاکی و مهروز ساعی برگزار شد.

این جلسه به منظور انتخاب سرمربی تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر بر روی گزینه‌ های پیشنهادی در نهایت فاطمه صفرپور از استان قزوین به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در گروه دختران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد. پیش از این فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در بخش پسران انتخاب شده بود.

همچنین حامد جعفری از استان آذربایجان شرقی به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه پسران و محبوبه محمد نژاد از استان مازندران به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند.

در مسابقات نونهالان جهان نیز محمد عزیزی از استان البرز  در گروه پسران و نیلوفر صفریان از استان گیلان در گروه دختران به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده خواهند داشت.

شایان ذکر است سایر مربیان عضو کادر فنی تیم‌های ملی ذکر شده در پایان مسابقات انتخابی، با نظر سرمربی و تائید کمیته فنی انتخاب خواهند شد.

رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان طی روزهای ۹-۶ شهریورماه به میزبانی بوسنی در سارایوو، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه و نونهالان آسیا ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد.

  • 18:46
  • 1402/02/19
  • 2495