تکواندو قهرمانی آزاد کشور؛

تکواندوکاران گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی قهرمان شدند

با برگزاری مسابقات 3 وزن، نفرات برتر روز چهارم مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان کشور مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد. به همین منظور مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان از صبح شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن خانه تکواندو آغاز و امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر سه وزن دیگر به پایان رسید.

این دوره از مسابقات با برگزاری مبارزات گروه پسران با حضور ۱۰۵۶ تکواندوکار از صبح روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز چهارم مسابقات، ۱۴۳ تکواندوکار در وزن ۶۳- کیلوگرم، ۶۴ تکواندوکار در وزن ۷۳- کیلوگرم و ۴۵ تکواندوکار در وزن ۷۸- کیلوگرم به روی «شیاپ چانگ» رفتند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم سینا رضا علیزاده از مازندران در سکوی نخست قرار گرفت. امیرمحمد کریمی از فارس به مدال نقره دست یافت، علیرضا نوری از تهران و سید امیرحسین احسانی از مازندران به صورت مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، امیررضا غلامی از گیلان طلایی شد و سید ابوالفضل عبادی از البرز در رده دوم ایستاد. امیرعباس اکرادلو از قزوین و محمدرضا یوسفی از فارس هم در رده سوم ایستادند.

در وزن ۷۸- کیلوگرم، صدرا مقدمی از آذربایجان شرقی در مبارزه نهایی با پیروزی مقابل محمد معین باهکده از مازندران صاحب عنوان قهرمانی این وزن شد و به مدال طلا رسید. باهکده به مدال نقره دست یافت و سید ابوالفضل حسینی از مازندران به همراه محمدرضا گودرزی از فارس عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

همچنین در پایان روز چهارم مسابقات، نیما سعدی از مازندران و حسین سلیمانی از قم عنوان بهترین داور را از آن خود کردند.

 

  • 00:06
  • 1402/02/20
  • 2755