پایان کار پسران نوجوان مازنی با 10 مدال رنگارنگ در آزاد کشور

تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی آزاد کشور موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ از 7 وزن مسابقاتی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، مسابقات قهرمانی آزاد کشور، انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های آسیایی با حضور 1056 شرکت کننده از سراسر کشور به پایان رسید.

مازندران با 147 شرکت کننده در این رویداد حضور پیدا کرد که در نهایت موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ (3 طلا، 2 نقره و 5 برنز) در 7 وزن مسابقاتی شد که همراهی 34 مربی را در بر داشتند، همینطور 5 داور مازنی ایمان اکبرزاده، ابراهیم یوسفی، نیما سعدی، مجید نازیان نجفی و اصغر شریفی داوران دعوت شده از سوی کمیته داوران فدراسیون بودند که در آخرین روز این مسابقات عنوان برترین داور به نیما سعدی رسید تا نه تنها از حیث مدال آوری بلکه در بخش داوری هم برتری مازنی ها را به همراه داشته باشد.

مدال های کسب شده هوگوپوشان از شهرستان های نکا، آمل، بابل، جویبار حاصل شد که بیشترین سهم را بابل و شاگردان حاجی پور در کسب 2 طلا و یک برنز توسط میری، رضاعلیزاده و حسینی بود، مدال آوریها در بابل تنها به  شاگردان حاجی پور خلاصه نمی شود و نقش بسزای شاگردان اسماعیل پور در کسب یک طلا توسط رحمانی و برنز نصیراحمدی داشت و نقره شاگرد حسین اسماعیل پور باهکده هم از شهرستان بابل بود.

از شهرستان جویبار 2 مربی شاگردانشان به 2 برنز رسیدند فلاح شاگرد رشید فتاحی و احسانی شاگرد مصطفی شیدایی مدال آور این شهر شدند.

شهرستان های نکا و آمل به ترتیب نقره عقیلی از شاگردان مهران فلاح و برنز شکری از شاگردان جویا جلیل پور را داشتند که در تکمیل این مدال های رنگارنگ موثر بودند.

اسامی نفرات مدال آور مازنی در رقابتهای آزاد نوجوانان کشور به شرح ذیل است:

وزن 45- کیلوگرم: 
امیرمحمد عقیلی (نقره)

وزن 48- کیلوگرم: 
امیررضا شکری و امیرمحمد نصیراحمدی (برنز)

وزن 51- کیلوگرم: 
مانی فلاح (برنز)

وزن 55- کیلوگرم: 
امیرحسین میری (طلا)

وزن 59- کیلوگرم: 
طاها رحمانی (طلا)

وزن 63- کیلوگرم:
سینا رضا علیزاده (طلا)
امیرحسین احسانی (برنز)

وزن 78- کیلوگرم:
محمدمعین باهکده (نقره)
ابوالفضل حسینی (برنز)

  • 13:08
  • 1402/02/20
  • 2105