روابط عمومی برتر هیات های استانی تکواندو مشخص شدند

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی وبینار روابط عمومی استان های برگزار و در نهایت بهترین های این حوزه انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، وبینار روابط عمومی استان ها صبح امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه با شرکت مسئولان روابط عمومی هیات های استانی به صورت آنلاین برگزار شد.

در این وبینار، مرتضی احمدی از کارشناسان حوزه خبر به عنوان مدرس حدود 2 ساعت به بررسی نحوه خبرنویسی پرداخت و نکاتی در ارتباط با شبکه های اجتماعی را بیان کرد.

در پایان این وبینار نیز اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیرفنی تیم های ملی تکواندو گفت: روابط عمومی در هر مجموعه یکی از بنیاد های اصلی آن مجموعه محسوب می شود. مسئولان روابط عمومی استان ها زحمات زیادی را در بخش اطلاع رسانی خبرها می کشند و باید از همه عزیزان تشکر کرد. براساس پارامترهای متعدد، روابط عمومی هیات های تکواندو  بوشهر، البرز، مازندران، آذربایجان شرقی و خوزستان در سال گذشته با ثبت بهترین عملکرد به عنوان هیات های برتر انتخاب و معرفی شدند. 

لازم به ذکر است که علاوه بر این 5 هیات، 3 استان گلستان، کرمانشاه و زنجان نیز در زمینه همکاری با فدراسیون به خوبی فعالیت داشتند.

همچنین مقرر گردید از مسئولان روابط عمومی هیات های برتر طی مراسمی قدردانی شود.

  • 13:03
  • 1402/02/27
  • 2649