تکواندو قهرمانی جهان- باکو/ 18

تیم ملی تکواندو جهت شرکت در رقابت های جهانی به باکو رسید

جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی باکو، تیم ملی تکواندو کشورمان در 2 گروه بانوان و آقایان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو کشورمان بامداد روز جمعه پنجم خرداد ماه جهت شرکت در بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری آذربایجان،  تهران را ابتدا به مقصد استانبول و سپس باکو ترک کرد. 

رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان هشتم تا ۱۴ خرداد ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود و به همین منظور تیم ملی تکواندو کشورمان در گروه بانوان 7 نماینده و در گروه آقایان 8 تکواندوکار خواهد داشت.  

مهدی حاجی موسائی، علیرضا حسین پور، فرزان عاشورزاده، متین رضایی،  میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، آرین سلیمی و علیرضا نادعلیان در گروه آقایان، سعیده نصیری، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در گروه بانوان به روی شیاپ چانگ می روند.

گفتنی است متین رضایی و مسعود حجی زواره با پرواز دوم به تیم ملی در باکو اضافه خواهند شد.

هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می کند.  مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی تیم ملی بانوان در این سفر حضور دارند. همچنین  افشین رهبری هم به عنوان پزشک تیم ملی را در این دوره از مسابقات همراهی می کند. 

  • 12:01
  • 1402/03/05
  • 1612