برگزاری دوره‌ هماهنگی داوران پومسه تكواندو در استان بوشهر

رئیس هیات‌ تكواندو استان بوشهر از برگزاری اولین دوره‌ هماهنگی داوران پومسه تكواندو مردان و بانوان در بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر، اظهار کرد: آموزش یکی از مهمترین اولویت‌های هیات‌ تکواندو برای ارتقاء دانش نیروی انسانی فعال در این رشته است تا این رشته مدال‌آور و موفق به حرکت رو به رشد خود در مسیر قهرمان پروری و قهرمانی ادامه بدهد.

وی با اشاره به برگزاری دوره بازآموزی و توجیهی داوران در بخش پومسه تکواندو مردان و بانوان بوشهر، اضافه کرد: این دوره اولین بار به میزبانی استان بوشهر انجام شد و در سنوات گذشته پیش از این داوران ما بصورت متمرکز در چهار استان کشور برگزار می شد.

رییس هیات‌ تکواندو استان بوشهر اضافه کرد: دوره هماهنگی داوران پومسه بانوان تکواندو استان بوشهر با حضور 23 نفر از داوران این رشته و تدریس سیده زهرا صمدیان دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو در امور بانوان برگزار شد.

وی در ادامه به حضور مرتضی استیکی داور ، مربی بین‌المللی و دارای درجه دان 9 تکواندو در دوره سالیانه هماهنگی داوران پومسه بخش مردان تکواندو بوشهر اشاره و بیان کرد: این دوره نیز با حضور 18 نفر از داوران تکواندو بوشهر در خانه تکواندو تشکیل شد.

  • 11:38
  • 1402/03/20
  • 1706