موسی نیا: هیات تکواندو استان البرز شرایط خوبی را برای تیم ملی پوسه دانشجویان فراهم کرده است

تیم ملی پومسه دانشجویان جهت اعزام به سی و یکمین دوره رقابت های یونیورسیاد جهانی  در البرز اردو زد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، تیم ملی پومسه دانشجویان در بخش آقایان از 23 خرداد ماه اردوی آمادگی خود را در استان البرز برپا کرده است.

سید حسین موسی نیا سرمربی تیم ملی پومسه آقایان گفت : پس از برگزاری مسابقات انتخابی سه پومسه رو دانشجوی کشور سید علی موسی نیا،مرتضی زنده دل ،رضا جلالی فر جهت اعزام به سی و یکیمن دروه رقابت های یونیورسیاد که سوم مردادماه در کشور چین برگزار می گردد انتخاب و در اردو به سر می برند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  اردو در دو بخش تمرینی و بدن سازی پیگیری خواهد شد که برنامه تمرینی در نوبت صبح در سالن خانه تکواندو استان البرز و برنامه بدن سازی در سالن دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان با تشکر از زحمات مسئولان هیات تکواندو استان گفت: از همکاری همه جانبه مجموعه هیات تکواندو و ایجاد شرایط مناسب جهت برپایی اردوی تیم ملی پومسه تشکر نموده و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه بتوانیم قدران لطف همه عزیزان باشیم.

وی مهمترین مدعیان  در این رقابت ها را کشورهای آسیای شرقی، چین، مکزیک،کره،آمریکا ،ویتنام، فیلیپین و تایلند خواند و ابراز امیدواری کرد با  پیگیری تمرینات منظم و تلاش ملی پوشان اتفاقات خوبی در چین رقم بخورد.

  • 21:53
  • 1402/03/24
  • 1858