بانوان مقام آور تکواندو در بوشهر تجلیل شدند

در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان از بانوان مقاوم آور رشته ورزشی تکواندوی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ این آیین روز چهار شنبه ۲۴ خرداد ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مشاور فرماندار دشتستان برگزار و از مقاوم آوران بانو در رشته ورزشی تکواندو که مدال مسابقات کشوری و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب نموده اند، تجلیل به عمل آمد.

مصطفی بارگاهی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان در این آیین با بیان اینکه ورزش برای سلامتی جسم، روح و پیشبرد اهداف زندگی مهم است، افزود: فعالیت در زمینه ورزش و کسب مقام های ملی از بانوان تکواندوکار دشتستان به دور از انتظار نبود و همچنین ظرفیت برای رسیدن به مقام های جهانی نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ تیم تکواندو بانوان استان بوشهر به همراه سرمربی دشتستانی در مسابقات آزاد قهرمانی کشوری، انتخابی مسابقات جهانی کره شرکت نموده که در این بین بانوان دشتستان با کسب چهار مدال رنگارنگ شامل یک طلا، دو نقره و یک برنز و چهار سهمیه جهانی برای استان بوشهر و شهرستان دشتستان افتخار آفرینی کردند.

  • 18:07
  • 1402/03/26
  • 1543