حضور 8 پاراتکواندوکار در رقابت های قهرمانی اروپا

تیم های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا و تورنمنت بین المللی عازم پاریس خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پاراتکواندوکاران کشورمان با هدف افزایش امتیازات خود در رنکینگ المپیکی پیش از حضور در رقابت های قهرمان جهان مکزیک، در صورت اخذ روادید راهی کشور فرانسه  می شوند تا در مسابقات  قهرمانی اروپا و تورنمنت بین المللی شرکت کنند.

مریم عبدالله پور (وزن 47- کیلوگرم)، روزا ابراهیمی (وزن57- کیلوگرم)، رومینا چمسورکی (وزن 65- کیلوگرم) و لیلا میرزایی (وزن 65+ کیلوگرم) با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی اعضای تیم ملی بانوان، سعید صادقیان پور (وزن 63- کیلوگرم)، مهدی پوررهنما (وزن 70- کیلوگرم)، علیرضا بخت (80- کیلوگرم) و حامد حق شناس (80+ کیلوگرم) با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان مربی ترکیب تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.

جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو نیز سرپرستی تیم را برعهده را دارد. 

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی اروپا و تورنمنت بین المللی از هشتم تا 11 تیرماه به میزبانی فرانسه در شهر «مونتریس» برگزار می شود. این رقابت ها در مجموع 30 امتیاز در رنکینگ المپیکی دارد. 
 

  • 11:33
  • 1402/03/28
  • 2737