سهرابی: به دنبال حداکثر سهمیه پارالمپیک هستیم/ 7 تورنمنت در 3 ماه پیش رو داریم

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.

«جمشید سهرابی» رئیس انجمن پاراتکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: روزهای سخت کسب امتیاز برای رسیدن به سهمیه المپیک برای پاراتکواندوکاران به زودی از راه می رسد و برای آنکه از این غافله، عقب نمانیم باید در تورنمنت ها و مسابقات مختلف حضور داشته باشیم. خدا را شکر اردوهای تیم ملی به صورت منظم زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری است و همین موضوع باعث شده تا ملی پوشان شرایط مطلوبی داشته باشند.

او در خصوص اعزام تیم های ملی به مسابقات اروپایی فرانسه گفت: در بخش پاراتکواندو فدراسیون جهانی این امکان را برای تمامی کشورها فراهم کرده است که بتوانند در مسابقات قهرمانی قاره ای مختلف حضور داشته باشند. بر همین اساس با تصمیم کادر فنی تیم های ملی بانوان و آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا و یک تورنمنت بین المللی راهی پاریس می شوند.

رئیس انجمن پاراتکواندو ادامه داد: این 2 رویداد هشتم تیرماه آغاز می شود و 3 روز به طول خواهد انجامید. البته تا این لحظه روادید برای اعضای تیم ملی صادر نشده اما ما تلاش خواهیم کرد تا در این رویداد ها حضور یابیم.

سهرابی در خصوص شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2024 توسط ملی پوشان ایران اظهار داشت: مریم عبدالله پور و روزا ابراهیمی در تیم پاراتکواندو بانوان و سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و حامد حق شناس در تیم آقایان دارای امتیازات قابل توجهی بوده و از شانس بالایی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برخوردار هستند. موفقیت در مسابقات پیش رو و کسب امتیاز برای حفظ رنکینگ پاراتکواندوکاران اهمیت بالایی خواهد داشت. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی ماه های شهریور تا آبان باید در 7 تورنمنت سطح بالا شرکت کنیم. ۸ شهریور رقابت های گرندپری فرانسه، ۱۹ شهریور رقابت های قهرمانی آسیا در لبنان،۲۹ شهریور مسابقات گرندپری مکزیک، یکم مهرماه مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، ۱۷ مهرماه  گرندپری چين، یکم آبان ماه مسابقات پاراآسیایی هانگژو و 9 آذر گرندپری منچستر انگلیس میدان های پیش رو تیم ملی پاراتکواندو است که امیدوارم ملی پوشان در تمام رویدادها پاراتکواندوکاران سربلند شوند.

  • 10:14
  • 1402/03/29
  • 2424