با تصمیم کمیته فنی؛

مجید افلاکی به کادر فنی تیم ملی افزوده شد

کمیته فنی فدراسیون تکواندو در بخش کیوروگی پس از بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون و با حضور دکتر اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیرفنی تیم های ملی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی، هادی افشار، یوسف کرمی، مجید افلاکی، مهروز ساعی  عصر امروز چهارشنبه 31 خردادماه در محل فدراسیون تشکیل شد. 

در این جلسه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی حضور داشت و گزارش کاملی از عملکرد اعضای تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان و گرندپری رم ارائه داد. اعضای کمیته فنی نیز نقطه نظرات خود در خصوص نقاط ضعف و قوت اعضای تیم ملی در این دو رویداد را بیان نمودند. پس از بررسی دقیق عملکرد ملی پوشان در رقابت های فوق، در نهایت ضمن تشکر از زحمات مسعود حجی زواره در مدت زمان حضور در کادرفنی، مجید افلاکی را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد. 

بر همین اساس مقرر شد، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی، مجید افلاکی به عنوان مربی و نعیما خواجوی به عنوان مربی بدنساز، تیم ملی را مهیای حضور در مسابقات پیش رو نمایند. 

همچنین بررسی عملکرد تیم ملی بانوان به جلسه آتی کمیته فنی کیوروگی موکول شد.

  • 20:16
  • 1402/03/31
  • 1864