انتصاب رئیس هیات تکواندو شهرستان ایلام

به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام و تایید هیات رئیسه هیات تکواندو استان، رضا رضایی رئیس هیات تکواندو شهرستان ایلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان ایلام، مراسم معارفه رئیس هیات تکواندو شهرستان ایلام برگزار شد.

این مراسم صبح روز شنبه سوم تیر ماه در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام، با حضور سعید خسروی نژاد رئیس این اداره، علی اکبر ناصرمنش رئیس هیات استان و جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیات رئیسه برگزار شد.

 در این مراسم رضا رضایی به عنوان رئیس هیات شهرستان ایلام منتصب گردید. رضایی از قهرمانان ملی و همچنین مربی اسبق تیم ملی نونهالان می باشد. وی اظهار داشت: بزودی با اعلام مسئولین کمیته ها شروع به فعالیت خواهیم کرد. همچنین ایشتان نوید تکواندو شکوفا  در سایه برنامه ریزی و تلاش این هیات را دادند.

سعید خسروی نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام نیز اظهار کرد:برخلاف برخی رشته های ورزشی، تکواندو رشته چند قطبی نیست و خدا را شاکریم که همچون یک خانواده آقایان و خانم ها برای تکواندو ادای دین می کنند، بسیار مهم است که هیات تکواندو شهرستان فعال باشد و برگزاری مسابقات و بازدید از باشگاه ها را سرلوحه کار خود قرار دهد.

در پایان علی اکبر ناصرمنش، رئیس هیات استان نیز ضمن خرسندی از این انتصاب اظهار داشت: انشاالله با حضور افرادی مسئولیت پذیر، هیات شهرستان نیز برتری خود بر دیگر رشته ها را نشان خواهد داد.

  • 13:59
  • 1402/04/04
  • 1219