تکواندو بین المللی آزاد ترکیه ۲۰۲۳؛

نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

در روز پایانی رقابت های آزاد ترکیه ۲۰۲۳، نمایندگان ایران در گروه آقایان به مصاف با رقبا می‌روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره رقابت‌های بین المللی آزاد ترکیه که از روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در  سالن «طاها آکگول» شهر «آنکارا» آغاز شده است، فردا یکشنبه ۱۸ تیرماه با برگزاری مسابقات اوزان آقایان به اتمام خواهد رسید. 

با انجام قرعه کشی مسابقات، حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند؛ در وزن ۵۴- کیلوگرم «مهدی حاجی موسایی» در جدولی با حضور ۲۹ تکواندوکار، ابتدا با قرعه استراحت در سمت بالای جدول رو به رو شده است و سپس با برنده دیدار نمایندگان ترکیه مواجه خواهد شد. 

در وزن ۵۸- کیلوگرم، «ابوالفضل زندی» با استراحت مواجه شده است؛ سپس با برنده دیدار ترکیه و لیبی رو به رو می‌شود. ۳۴ تکواندوکار در این وزن حضور دارند.

«متین رضایی» در وزن ۶۳- کیلوگرم، با حضور ۵۱ تکواندوکار ابتدا استراحت می‌کند و سپس  با برنده دیدار نمایندگان ترکیه پیکار می‌کند. 

«محمد مهدی عمادی» در وزن ۶۸- کیلوگرم با «اسیوک» از ترکیه مبارزه می‌کند؛ «عرفان بزرگی» نیز ابتدا با «چشور» از ترکیه دیدار می‌کند. وی در صورت پیروزی به دیدار با برنده مسابقه ترکیه و اوکراین می‌رود. ۳۱ تکواندوکار در این وزن شرکت می‌کنند. 

«میرهاشم حسینی» در وزن ۷۴- کیلوگرم با حضور ۲۴ شرکت کننده، ابتدا استراحت می‌کند و در دور بعدی به مصاف برنده مبارزه لیبی و ترکیه خواهد رفت. در سمت جدول حسینی «جسوربک جایسانوف» قهرمان آسیا و نفر اول گرنداسلم ووشی چین قرار دارد و میرهاشم پیشتر سابقه رویارویی با این تکواندوکار را داشته است. 

«مهران برخورداری» نماینده ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم پس از یک دور  استراحت به دیدار برنده مبارزه ۲ ترکیه ای می‌رود. ۲۸ تکواندوکار در این وزن حضور دارند. 

در وزن ۸۷- کیلوگرم، «ابوالفضل عباسی» با ۱۷ تکواندوکار ابتدا با قرعه استراحت مواجه شده است و بعد به دیدار با «دمیر بوراک» از ترکیه می‌رود. 

آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم با ۱۶ تکواندوکار «یاشان» از ترکیه را در دور نخست پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده اسپانیا و ترکیه رو به رو می‌شود. 

  • 21:52
  • 1402/04/17
  • 7618