پایه سازی اولویت هیات تکواندو استان قزوین

پایه سازی از برنامه های اعلام شده توسط هیات تکواندو استان قزوین بود، که در حال عملیاتی شدن است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قزوین؛ پس از گذشت یکسال از روی کار آمدن کادر جدید هیات تکواندو استان، یکی دیگر از برنامه های ارائه شده این هیات یعنی توجه به رده های پایه و حضور در لیگ های کشور در حال عملیاتی شدن است.

حضور تیم هیات تکواندو استان قزوین در رده سنی نونهالان به صورت بومی در دو بخش آقایان و بانوان به روند رو به رشد رده های پایه سرعت بیشتری خواهد داد.

با توجه به هزینه های بالای تیم داری و حضور دو تیم که بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیارد ریال برای هیات تکواندو هزینه خواهد داشت ، اما در قبال آینده سازی ارزشمند خواهد بود.

حضور پدرام حسن پور به عنوان سرمربی ، حسین گیلک ، محمد رنجبر و کامیاب بسجیده به عنوان مربی و حبیب پوردهقان به عنواپ سرپرست در تیم آقایان و آتوسا کاکاوند به عنوان سرمربی ، لیلا مسافر و زهرا طاهرخانی به عنوان مربی ، پروین کشاورز به عنوان مدیر فنی و زهرا طاهرخانی به عنوان سرپرست در تیم بانوان همگی از مربیان با انگیزه ، جوان و فنی استان فارغ از هر نتیجه ای در پایان نشان از آینده نگری و برنامه ریزی هیات استان در رده بازیکن سازی و کسب تجربه مربیان جوان در رده کشوری است .

  • 17:33
  • 1402/04/20
  • 2127