سلیمی: تمام تمرکز روی مسابقات یونیورسیاد است/ عملکرد تیم ملی در ترکیه خیلی خوب بود

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در هر رویدادی که شرکت می کنیم باید با کسب امتیازات لازم خارج شویم و از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است.

«آرین سلیمی دارنده نشان طلای رقابت های آزاد ترکیه 2023» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص این رقابت ها اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود، اغلب کشورها با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حضور یافتند. به همین دلیل اعضای تیم ملی یک تورنمنت خوب و سطح بالا را تجربه و امتیازات ارزشمندی هم کسب کردند.

او ادامه داد: تکواندوکاران مدعی در تمامی اوزان و در هر تورنمنتی با آمادگی بالا و برای کسب امتیاز به میدان می روند. شرایط تکواندوکاران در رنکینگ المپیکی خیلی حساس است و همین موضوع باعث شده که هر تورنمنتی شرایط خاص خود را داشته باشد. یک امتیاز هم در این مسیر خیلی اهمیت دارد. همه به این موضوع واقف هستند و جای هیچ اشتباهی در این ماه های باقی مانده تا المپیک نیست.

دارنده به مدال برنز جهان افزود: تیم ما هم به لطف خدا در ترکیه عملکرد خیلی خوبی داشت حتی ابوالفضل عباسی و مهران برخورداری هم که به مدال نقره دست یافتند می توانستند طلایی شوند، اعتقادم بر این است که بعضی از بچه ها با بدشانسی و ناداوری مواجه شدند اما در مجموع عملکرد تیم را می توان مثبت ارزیابی کرد.

سلیمی در پایان گفت: برای اولین بار در وزن 87+ کیلوگرم در مسابقات حضور یافتم و از عملکردم رضایت کامل دارم. امیدوارم در مسابقات آینده هم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم. از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است و به امید خدا با کمک های اعضای کادرفنی و حمایت هایی که از سوی ریاست فدراسیون می شود بتوانیم در یونیورسیاد هم با تداوم روند رو به رشد خود دل مردم ایران را شاد کنیم.

  • 11:56
  • 1402/04/24
  • 2053