دختران و پسران نونهال مازنی در جایگاه اول و دوم لیگ منطقه 2 باشگاه های کشور

تیم های فولاد بام ماهان بهنمیر در گروه پسران و اسماعیل پور در گروه دختران به ترتیب در لیگ منطقه 2 باشگاه های کشور در جایگاه دوم و اول ایستادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، رقابت های هفته اول تا سوم هفدهمین دوره رقابت های لیگ منطقه ۲ نونهالان پسر باشگاه های کشور (جام شکوفه ها) روز جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد و در پایان در بخش پسران نماینده مازندران فولاد بام ماهان بهنمیر توانست با 3 برد مقتدرانه با تفاضل کمتر از هیات تکواندو تهران در ردیف دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

فولاد بام بهنمیر در هفته اول به مصاف آینده سازان هیات تکواندو استان تهرانو با امتیاز 7 بر 3 پیروز شد، در هفته دوم به مصاف تیمی از هیات قزوین رفت و 8 بر 2 بازی را به سود خود پایان داد و در هفته سوم با امتیاز 8 بر 2 تیم پدیده پلاست طبرستان را شکست داد تا با 9 امتیاز و اختلاف کمتر در جایگاه دووم قرار گیرد.

همینطور در بخش دختران تنها نماینده استان با عنوان باشگاه اسماعیل پور با 3 برد شیرین توانست صدرنشین باشد، دختران تکواندو مازندران در هفته نخست بدون باخت تیم آینده ساز المپیک را شکست داد و در هفته دوم و سوم با برد 8 بر 2 توانستند 2 تیم مدال آوران دو و بازرگانی دلتا بناد کوکی را مغلوب خود کنند.

  • 12:22
  • 1402/04/24
  • 1530