سفر درون استانی رییس هیات تکواندو استان اصفهان به چادگان

شهرام الله آبادی رییس هیات تکواندو استان اصفهان ضمن سفر استانی به چادگان و بازدید از هیات این شهرستان، با مسئولان شهرستان جلساتی برای بهبود وضعیت تکواندو چادگان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان اصفهان، شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان، در سفر استانی که به شهرستان چادگان داشت از وضعیت هیات تکواندو این شهرستان بازدید کرد تا برای سرعت بخشی به رفع مشکلات و روند پیشرفت ورزش تکواندو در این شهرستان تدابیری اندیشیده شود.

شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو استان ضمن این سفر درون استانی، در دیدار با سرهنگ حجت الله همت یار فرمانده ناحیه بسیج شهرستان چادگان در خصوص توسعه و تقویت خانه تکواندو بسیج شهرستان صحبت‌هایی داشت و در راستای حمایت‌های بسیج از ورزش‌ تکواندو از وی تقدیر به عمل آورد.

الله آبادی در دیداری دیگر در این سفر درون استانی با محمد عرب شهردار چادگان ملاقات کرد. وی در این دیدار ضمن تشکر از شورا اسلامی و شهردار این شهرستان برای حمایت چند ساله‌ از ورزش تکواندو، بر لزوم کمک و حضور تیم های حرفه ای چادگان در مسابقات لیگ تاکید کرد.در پایان این دیدار رییس هیات تکواندو استان اصفهان به پاس حمایت‌های شهردار چادگان، از عرب تقدیر کرد.

رئیس هیات تکواندو استان همچنین در جلسه‌ای با رضا آقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان دیدار کرد و ضمن تشکر از حمایت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بر لزوم کمک و پشتیبانی از ورزش تکواندو بخصوص در بخش بانوان و ورزش‌های روستایی  این شهرستان تاکید کرد.در پایان این دیدار الله آبادی در پی خمایت‌های اداره ورزش و حوانان چادگان، از آقایی تقدیر به عمل آورد.

در سفر درون استانی شهرام الله آبادی رییس هیات تکواندو استان اصفهان، به شهرستان چادگان، جلسه‌ی هم‌اندیشی در خصوص سرعت بخشیدن به روند رشد ورزش تکواندو در این شهرستان با حضور شورا و شهردار چادگان، روسای سابق تکواندو شهرستان همچنین مربیان و پیشکسوتان تکواندو در باشگاه تفریحی ذوب آهن برگزار شد.

در این هم‌اندیشی حضار ضمن بیان خاطرات گذشته، تجارب و پیشنهادات خود را به اشتراک گذاشتند.

  • 02:12
  • 1402/04/25
  • 1889