نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تکواندو می تواند در جذب جوانان موثر باشد

رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با ایشان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس هیات تکواندو به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع صبح امروز شنبه 31 تیرماه 1402 برای شرکت در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان سمنان راهی این استان شد.

ساعی در بدو‌ ورود به سمنان در امامزاده اشرف (ع) حضور یافت و ابتدا به مقام والای شهدای گمنام و شهدای شاخص ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس به زیارت این مکان متبرکه پرداخت.

رئیس فدراسیون تکواندو پیش از آغاز مجمع سالیانه هیات تکواندو استان سمنان با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان حضور یافت و با ایشان به گفت و گو پرداخت.

در این دیدار که سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع فدراسیون، سید محمدتقی علوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان و  سعید نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان، ساعی را همراهی می کردند، در ابتدا علوی در خصوص شرایط ورزش استان به خصوص رشته تکواندو توضیحاتی داد و بابت تقدیر نماینده ولی فقیه استان از ورزشکاران از او تشکر کرد.

در ادامه نوروزی عجم گزارشی از فعالیت های هیات تکواندو استان در رده های مختلف بیان و از حمایت هایی که از سوی نماینده ولی فقیه استان به تکواندو سمنان می شود، تقدیر و تشکر کرد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در این دیدار بیان کرد: اینکه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی فردی ورزشی و از ورزشکاران استان حمایت می کند خیلی می تواند به پیشرفت رشته های مختلف از جمله تکواندو کمک کند. همان طور که می دانید تکواندو یکی از هیات های فعال ورزشی استان سمنان است و در حال حاضر بالای 15 هزار تکواندوکار دارد که خدا را شکر خروجی خوبی هم داشته است. مطمئنم با حمایت هایی که از سوی شما و هیات تکواندو استان خواهد شد شاهد حضور تکواندوکاران بیشتری در تیم های ملی از استان سمنان خواهیم بود. همینجا باید از مدیرکل استان هم که واقعا زحمات زیادی را برای تکواندو می کشند و حتی در اردوی تیم ملی نیز حضور پیدا کرد، تشکر کنم. این حمایت ها واقعا برای یک تکواندوکار لذت بخش است و به او انگیزه خواهد داد و امیدوارم همین روند ادامه دار باشد.

ساعی ادامه داد: ما درخواست های زیادی مبنی بر برپایی اردو های تیم های ملی در استان های مختلف داریم. یکی از دلایلی که اردوی تیم ملی نونهالان را در سمنان برپا کردیم پیگیری های مستمر نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان بود و من این را پسندیده می دانم که اردوی تیم ملی را در استان و شهرستان هایی برگزار کنم که مسئولان ورزشی آن پیگیر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه استان سمنان بیان کرد: هادی ساعی خود از تکواندوکاران برجسته ایران و جهان است و با مشکلات این رشته آشنایی دارد و حضورش در راس فدراسیون تکواندو می تواند به علاقه مندان این رشته ورزشی خیلی کمک کند. خداراشکر هیات تکواندو استان کارها را با برنامه جلو می برد و برای سال های آینده برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و این باعث خوشحالی من است. در کنار برنامه های کوتاه مدت باید برنامه های بلند مدت هم داشت و برای پیشبرد اهداف حتما باید برنامه ریزی داشت.

او ادامه داد: در 2 سال اخیر فعالیت های تکواندو استان نسبت به گذشته بیشتر شده است. ورزش مسئله مهمی است که هر جوانی باید به آن بپردازد و این درخواست رهبر معظم انقلاب نیز بوده است. ورزش در تحکیم خانواده بسیار خوب است و اگر والدین به ورزش کردن روی بیاورند آن را به فرزندان خود انتقال خواهند داد. برخی رشته های ورزشی هزینه های سرسام آوری دارد اما برخی دیگر مثل تکواندو هزینه زیادی ندارد و می توان آن را در جامعه گسترش داد. امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون در تکواندو استان باشیم تا تکواندوکاران ما جایگاه بیشتری در تیم های ملی داشته باشند.

  • 11:46
  • 1402/04/31
  • 1630