ساعی: روسای هیات ها باید از تمام ظرفیت استان خود استفاده کنند/ برگزاری اردوهای تیم ملی در استان ها باعث انگیزه خواهد شد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به همه روسای هیات ها پیشنهاد می دهم که از تمام ظرفیت استان خود برای پیشبرد اهداف استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع سالیانه هیات تکواندو استان سمنان امروز شنبه 31 تیرماه 1402 با ریاست هادی ساعی و با حضور سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، سید محمدتقی علوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان، سعید نوروزی عجم رئیس و اعضای هیات تکواندو استان سمنان برگزار شد.

ابتدا رئیس هیات گزارشی از فعالیت های یک ساله و گزارش مالی را ارائه داد که مورد تایید قرار اعضای مجمع قرار گرفت.

پس از اظهارات نوروزی عجم، رای گیری برای اعضای جدید برگزار و در پایان فاطمه موحدی راد به عنوان نایب رئیس بانوان، عاطفه کشاورز به عنوان خزانه دار، داود کاشی، سهیل مولانا و مهدی عجم به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه انتخاب و معرفی شدند.

هادی ساعی رئیس مجمع سالیانه هیات تکواندو استان بیان کرد: خداراشکر شاهد برگزاری مجمع خوبی بودیم. آرای اعضای مجمع نشان دهنده اختلاف سلیقه در بین آنان را نشان می دهد و امیدوارم این اختلاف سلیقه ها باعث رشد و پیشرفت تکواندو شود. رئیس هیات باید این اجازه را داشته باشد تا با تمام ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف تکواندو استان قدم بردارد. از اعضای پیشین هیات رئیسه هیات تکواندو استان بابت زحماتی که کشیده اند تشکر می کنم و به اعضای جدید خیر مقدم می گویم و همه عزیزان باید با همکاری یکدیگر اهداف تکواندو استان را رو به جلو سوق دهند. شعار ما در بدو ورود به فدراسیون تکواندو همدلی در بین تمام خانواده تکواندو بوده است و همین سیاست باید در هیات های استانی هم اجرایی شود. و این توصیه را به تمام روسای هیات های استانی می کنم که از تمام ظرفیت های استان خود استفاده کنند ما هم به تمام شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا تکواندو در سرتاسر کشور رشد کند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه میزبانی رویدادها و اردوها سبب می‌شود تا رشته تکواندو در استان سمنان بیش از گذشته دیده شود، بیان کرد: عملکرد خوبی در این رشته در استان شاهد هستیم و برگزاری این رویدادها می‌تواند به ایجاد انگیزه کمک کند.

لازم به ذکر است که در پایان مجمع، اعضای هیات تکواندو استان سمنان با اهدای هدیه ای به هادی ساعی رئیس فدراسیون از او تقدیر و تشکر کردند.

  • 14:22
  • 1402/04/31
  • 2456