یادواره شهدای تکواندو استان زنجان برگزار گردید

یادواره 13 شهید تکواندوکار استان زنجان همزمان با سالروز شهادت استاد شهید پرویز عطائی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان با حضور مسئولان استان به میزبانی خانه تکواندو زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، یادواره 13 شهید تکواندوکار استان زنجان همزمان با سالروز شهادت استاد شهید پرویز عطائی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان با حضور مسئولین استان به میزبانی خانه تکواندو زنجان برگزار شد.

چهل و یکمین سالروز شهادت شهید پرویز عطائی متفاوت تر از بزرگداشت‌های گذشته با حضور خانواده شهدا، حضرت آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان،علی برزگر مدیرکل بنیاد شهید استان،اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان، پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان حسین محمدی مشاور ایثارگران شهرداری زنجان، علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان، سایرمسئولین استان زنجان و شاگردان و همرزمان استاد شهید با برگزاری برنامه های متنوع و معنوی در فضای باز و محوطه خانه تکواندو زنجان تحت عنوان "چراغدان" برگزار شد.

در این مراسم علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان ضمن عرض خیرمقدم با اشاره به آیه 35 سوره مبارکه نور از چرائی نامگذاری این یادواره به نام چراغدان صحبت نمود و افزود خداوند متعال دو نور عام و خاص دارد که نور عام شامل تمامی بندگان و نور خاص متخص افراد مومن و برگزیده می شود که به مصداق ایه مورد اشاره شهدا در برگیرنده نور خاص باری تعالی بودند و به این فیض اکمل نائل امدند.

در ادامه پس از بهره مندی از مداحی حاج سعید نوری ایت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مقام شامخ شهدا و قیام خونین حضرت امام حسین(ع) اشاره نمود و پیروی از شهدا را سرلوحه تمامی موفقیت ها و پیروزی ها دانست.

 این محفل که به مجریگری شفیع شعله‌کار انجام شد از شعرسرایی شاعر آئینی، گروه سرود نسل سلمان و کلیپ شهدا به عنوان میان برنامه استفاده شد و در پایان چراغدان های منقوش به تصاویر و نام شهدای تکواندو بود به عنوان یادبود و هدیه به خانواده شهدا تقدیم شد و حاضرین نیز با پکهای فرهنگی پذیرائی شدند.

  • 11:31
  • 1402/05/02
  • 1726