مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو اردبیل به ریاست هادی ساعی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو اردبیل به ریاست هادی ساعی صبح امروز دوشنبه دوم مردادماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو صبح امروز دوم مرداد ماه 1402 به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان اردبیل و دیدار با مسئولان وارد این استان شد.

ساعی در ابتدا با حضور در گلزار شهدا  و در ادامه بهشت زهرا اردبیل به مقام والای شهدای 8 سال دفاع مقدس، مدافع حرم و تکواندو کار وحضور بر مزار استاد مرحوم عوض خوشروزی بنیان گذار تکواندو اردبیل ادای احترام کرد.

مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان اردبیل ساعت 10 صبح و با ریاست هادی ساعی آغاز شد. در این مجمع اکبر ورودی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع فدراسیون، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان و سایر اعضای مجمع حضور داشتند.

در ابتدا خوشروزی گزارشی از فعالیت های یک ساله و گزارش مالی را ارائه داد که مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه ساعی با بیان اینکه اردبیل پتانسیل های خوبی  برای توسعه دارد اظهار داشت: باید توجه ویژه ای از سوی مسئولان استان به ورزش به خصوص رشته تکواندو شود. هیات تکواندو استان نیازمند حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهاد های اردبیل است که خدا را شکر تا به اینجا حمایت های خوبی صورت گرفته و امیدوارم این روند ادامه دار و بیشتر شود.

او ادامه داد: استان اردبیل دارای بخش های محروم زیادی است که باید با افق روشن به آن ها نگاه کرد و فدراسیون تکواندو تمام قد از هیات تکواندو استان حمایت های لازم را انجام خواهد داد تا برای رویداد هایی که در پیش دارند با مشکل مواجه نشوند.

در حاشیه مجمع، هادی ساعی از استاد بهنام ابرار پیشکسوت تکواندو استان، مرتضی سلطانی سرمربی سابق تیم ملی پاراتکواندو و یکی از مربیان ارزنده استان و اسماعیل لطفعلی زاده داور پیشکسوت استاد تقدیر کرد.

همچنین اکبر ورودی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل با اهدای هدیه ای از هادی ساعی بابت تلاش هایی که در جهت بهبود وضعیت تکواندو کشور و استان اردبیل انجام داده است، تقدیر و تشکر کرد.

  • 13:32
  • 1402/05/02
  • 2098