سردار محمدی اصل: فدراسیون تکواندو گام های موثری برای توسعه ورزش کشور برداشته است

فرمانده سپاه اردبیل گفت: هادی ساعی افتخارات زیادی برای ایران اسلامی کسب کرده و فدراسیون تکواندو نیز گام های موثری برای توسعه این رشته برداشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هیات همراه با سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار سردار محمدی اصل بیان کرد: هادی ساعی یکی از مفاخر ورزش ایران محسوب می شود که در میادین جهانی و المپیک توانسته پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاورد. فدراسیون تکواندو زحمات زیادی برای توسعه این رشته ورزشی در تمامی استان ها کشیده است و ما هم تا جایی که بتوانیم در خدمت ورزش هستیم و به توسعه ورزش و همچنین رشته تکواندو در اردبیل کمک خواهیم کرد.

هادی ساعی در این دیدار گفت: افتخار این را داشتم که در جلسه کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل شرکت کنم، از مجموعه بسیج ورزش کشور و همچنین سپاه پاسداران بابت حمایت هایی که از ورزش و تکواندو کشور می کنند، سپاسگزارم. 

او ادامه داد: سپاه و بسیج همواره در کنار ورزش و ورزشکاران بوده اند و آن ها حمایت کرده اند. آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای تک تک این عزیزان دارم و امیدوارم افتخار حضور در کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل را داشته باشم. با برگزاری چنین کنگره ای یاد و خاطره شهدا همیشه زنده خواهد ماند و ما خودمان را مدیون این عزیزان می دانیم.

  • 20:34
  • 1402/05/02
  • 2027