سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین؛

2 مدال برنز رهاورد ملی پوشان پومسه در رقابت های انفرادی یونیورسیاد چین

مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی 2 پومسه رو کشورمان در رقابت های انفرادی یونیورسیاد چین توانستند 2 مدال برنز را از آن خود کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های پومسه انفرادی آقایان و بانوان سی و یکمین دوره رقابت های یونیورسیاد چین بامداد امروز شنبه هفتم مرداد ماه با حضور مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی 2 نماینده ایران آغاز شد.

«مرتضی زنده دل» در مرحله نخست دومین نفر برای اجرای فرم به میدان رفت و با ثبت امتیاز  7.170 راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم  با اجرای فرم خوب خود  و با امتیاز «۷.۱۵۰» با اختلاف بسیار کم با نماینده صدرنشین کشور هنگ کنگ، بالاتر از رقبای قدرتمندی از کشورهای کره جنوبی و ترکیه به عنوان نفر دوم به فینال بخش جوانان پومسه انفرادی صعود کرد. او در فینال این رقابت ها در مصاف با  نمایندگانی از تایلند، فرانسه، ویتنام، هنگ کنگ، ترکیه، کره جنوبی و چین توانست پس از نمایندگان کره جنوبی و چین و همراه با نماینده ترکیه با امتیاز 6.720 مدال برنز مشترک را از آن خود کرد.

«یاسمن لیموچی» دیگر نماینده کشورمان در این بخش، دور نخست امتیاز 6.990  را ثبت کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه هم با «۶.۹۲۰» امتیاز به عنوان نفر دوم پایین‌تر از نماینده چین و بالاتر از نمایندگان کشورهای مالزی و ویتنام و کره جنوبی به عنوان نفر دوم به فینال پومسه انفرادی جوانان در گروه بانوان رسید. لیموچی در فینال با نمایندگان کشورهای هنگ کنگ، اسپانیا، چین تایپه، کره جنوبی، ویتنام، مالزی و چین دیدار کرد و پس از نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه با امتیاز 6.330 در جایگاه سوم ایستاد و دومین مدال برنز ایران را در این رقابت ها به نام خود به ثبت رساند.

این رقابت ها فردا در بخش پومسه تیمی پیگیری می شود.

  • 14:25
  • 1402/05/07
  • 700