یونیورسیاد جهانی دانشجویان- چین

حاجی موسایی به فینال راه یافت/ سه نماینده ایران از دور رقابت ها کنار رفتند

در ادامه رقابت های تکواندو در بازی های جهانی دانشجویان، سه نماینده ایران از دور رقابت ها حذف شدند و تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان راهی دیدار پایانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در سومین روز از سی و یکمین دوره  یونیورسیاد  جهانی دانشجویان که در شهر چنگدو کشور چین جریان دارد، امروز دوشنبه 9 مردادماه رقابت های تکواندو در بخش کیوروگی با برگزاری مبارزات اوزان 54- و 68- کیلوگرم مردان ، 49- و 57- کیلوگرم زنان آغاز شد که در میان چهار نماینده ایران، تنها مهدی حاج موسایی به دیدار پایانی صعود کرد.

حاجی موسایی  در وزن 54- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «نورزاگارای» از آمریکا را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با همین نتیجه «ویکاش» از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف «محمد سیروات» از تایلند رفت و او را هم با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. حریف حاجی موسایی در دیدار پایانی «اوتاجونوف» از ازبکستان خواهد بود.

محمد صادق دهقانی در وزن 68- کیلوگرم، در دور نخست 2 بر صفر «استیو» از ماداگاسکار را از پیش رو برداشت و سپس در مبارزه با «مارکوس کالبرو» از اسپانیا 2 بر یک باخت و از دور رقابت های کنار رفت.

کوثر اساسه ملی پوش کشورمان در وزن 57- کیلوگرم، دور نخست «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان را 2 بر یک شکست داد. وی در مبارزه دوم خود دو بریک نتیجه را به «لو چیا لینگ» از چین تایپه باخت و حذف شد. حریف اساسه در یک چهارم نهایی، مدال برنز المپیک توکیو و نقره رقابت های جهانی مکزیک و جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود داشت.

سعید نصیری در وزن 46- کیلوگرم، در اولین مبارزه «امبروسیا» از استرالیا را طی دو راند  با نتیجه 12 بر صفر مغلوب کرد و سپس در یک مبارزه نزدیک 2 بر یک نتیجه را به « سوان هوانگ» از چین تایپه واگذار کرد و از جدول خارج شد. 

  • 11:29
  • 1402/05/09
  • 1183