تیم‌ ملی پومسه در زنجان اردو می‌زند

رئیس هیات تکواندو استان زنجان گفت: در برگزاری تمامی میزبانی‌ها سعی کرده‌ایم شرایط ایده‌آل را فراهم نموده و همواره به بهترین شکل ممکن آن را برگزار نمائیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در برگزاری تمامی میزبانی‌ها سعی کرده‌ایم شرایط ایده‌آل را فراهم نموده و همواره به بهترین شکل ممکن آن را برگزار نمائیم.

علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزبانی استان زنجان برای اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان در بخش پومسه، اظهار کرد: استان زنجان از فردا ۱۰ مردادماه میزبان تیم ملی پومسه نونهالان و نوجوانان در بخش دختران و پسران خواهد بود و ۳۱ ورزشکار و قهرمان از سراسر کشور در زنجان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی دختران نگار مددخانی و مربی این تیم سونا رزاقی هر دو از زنجان هستند که هدایت تیم پسران را نیز آقایان حسین بهشتی از اصفهان به عنوان سرمربی و امیرحسین سلطانی به عنوان مربی برعهده دارند، افزود: بر حسب تصمیم سازمان تیم های ملی انتخاب درون اردویی در روزهای ابتدائی این مهم انجام شده و ۱۶ نفر از ورزشکاران در اردو حضور خواهند بود.

این مسئول تصریح کرد: تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان در شهریورماه آماده می‌شوند و سعی داریم تمرینات تیم به صورت متمرکز و منسجم بوده و کارهای مربوط به تیم را سریع‌تر انجام دهیم. همچنین در برگزاری اردوهای تیم ملی سعی کرده‌ایم شرایط ایده‌آل را فراهم آوریم و همواره به بهترین شکل اردو را برگزار کنیم.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی به پیشرفت این رشته ورزشی در استان خیلی کمک می‌کند، با میزبانی اردو بهترین‌های این ورزش از کل کشور در استان حضور خواهند داشت که برای انگیزه ورزشکاران استان نیز موثر است، این کار در رونق بخش توریسم ورزشی استان موثر بوده و باعث معرفی ظرفیت استان نیز می‌شود.

  • 14:20
  • 1402/05/09
  • 1929