سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین؛

مدال برنز حسین پور و برخورداری قطعی شد

دو عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران با برتری مقابل رقبای خود با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های یونیورسیاد جهانی چین مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در چهارمین روز از سی و یکمین دوره  یونیورسیاد  جهانی دانشجویان که در شهر چنگدو کشور چین جریان دارد، امروز سه شنبه 10 مردادماه رقابت های تکواندو در بخش کیوروگی با برگزاری مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم آقایان و 49- و 67- کیلوگرم بانوان پیگیری شد که دو عضو تیم بانوان از دور مسابقات حذف شده و دو نماینده تیم مردان راهی دیدارنیمه نهایی شدند.

علیرضا حسین پور در وزن 58- کیلوگرم در دیدار نخست مقابل  «لیل برونو» از برزیل 2 بر صفر به برتری دست یافت و در ادامه  «آچنینه»  از هلند و «بدارت ساموئل» از فرانسه را با نتیجه مشابه  از پیش رو برداشت و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود در این رویداد را قطعی کرد. حسین پور در نیمه نهایی باید به مصاف «پارک چن» از کره جنوبی برود.

مهران برخورداری ملی پوش وزن 80- کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت، «لوکاس اوستاپیو» از برزیل را 2 بر صفرشکست داد و سپس «پیاتکووسکی» از لهستان را  2 بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود و کسب مدال برنز خود را قطعی کرد. حریف برخورداری در دیدار نیمه نهایی، «سوخرات سالائف» از ازبکستان است.

ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم بعد از برتری 2 بر صفر مقابل «گوالدرون»  از کوبا، مرحله یک شانزدهم نهایی  2 بر یک در پیکار با «سونگ جی» از چین باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

غزل سلطانی هم در وزن 49- کیلوگرم در دیدار نخست مقابل «باروس» از برزیل نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد و از جدول رقابتها کنار رفت. 

  • 10:15
  • 1402/05/10
  • 1112