سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین؛

برنامه تکواندوکاران ایران در روز پنجم

4 ملی پوشان تکواندو کشورمان در روز پنجم از یونیورسیاد دانشجویان جهان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان فردا چهارشنبه 11 مرداد 1402 پیگیری می شود و در اوزان 74- و 87+ کیلوگرم آقایان و 62- و 73+ کیلوگرم بانوان میرهاشم حسینی، علیرضا نادعلیان، نرگس میرنورالهی و آناهیتا توکلی به مصاف رقبای خود می روند.

میرهاشم حسینی در وزن 74- بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مولداوی و هند می رود. علیرضا نادعلیان نیز در وزن 87+ کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شده و سپس برنده مبارزه قطر و چین تایپه را پیش رو خواهد داشت.

نرگس میرنورالهی در وزن 62- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، به مصاف «لینهارس» از برزیل می رود و در صورت پیروزی برنده مبارزه کره جنوبی و مجارستان را پیش رو خواهد داشت. آناهیتا توکلی در وزن 73+ کیلوگرم ابتدا به مصاف «ایرودا» از ازبکستان می رود و در صورت برتری با یکی از تکواندوکاران اسپانیا یا نیجریه پیکار می کند. 

تیم ملی تکواندو در این دوره از مسابقات تا کنون موفق به کسب هفت مدال شده است. مهدی حاجی موسایی و علیرضا حسین پور دو مدال طلا و مهران برخورداری هم یک مدال برنز کسب کرده اند.  تیم پومسه کشورمان هم موفق به کسب 4 مدال برنز شده است. 

  • 15:12
  • 1402/05/10
  • 1155