میرهاشم پرافتخارترین تکواندوکار یونیورسیاد

تکواندوکار آذربایجان شرقی به دنبال کسبمدال طلا در مسابقات جهانی دانشجویان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، میرهاشم حسینی تکواندوکار آذربایجان شرقی و شهر میانه فردا در مسابقات یونیورسیاد چین به مصاف حریفان خود می رود.

میرهاشم حسینی در وزن 74- بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مولداوی و هند می رود. علیرضا نادعلیان نیز در وزن 87+ کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شده و سپس برنده مبارزه قطر و چین تایپه را پیش رو خواهد داشت.

میرهاشم به دنبال طلای سوم

تکواندوکار پرافتخار آذربایجان شرقی در دو دوره قبلی یونیورسیاد به دو مدال طلا دست یافته است.

وی در مسابقات 2017 چین تایپه، بعد از شکست دادن حریفانی از کشورهای هند، کره جنوبی و شیلی، به دیدار نهایی راه یافت. میرهاشم حسینی در دیدار فینال موفق شد لوكاس گوژمن از آرژانتین را 17 بر 5 مغلوب كند و به مدال طلا دست یابد.

میرهاشم حسینی در یونیورسیاد 2019 ناپل ایتالیا مدال طلای خود را تکرار کرد. میرهاشم حسینی در وزن 68 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول برابر نماینده مغولستان با نتیجه 30 بر 8 و در پایان راند دوم به برتری رسید.

وی در دومین مبارزه نیز 25 بر 11 حریفی از چین تایپه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد و در این مرحله نیز برابر دنی آندرون از کرواسی قاطعانه و با نتیجه 29 بر 4 در پایان راند دوم مبارزه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی در مبارزه نیمه نهایی نیز مقابل حریف خود از کره جنوبی 33 بر 17 به برتری قاطع رسید و راهی فینال شد و در دیدار نهایی نیز با نتیجه قاطع 20 بر 3 حریف خود به نام سی محمد از بلژیک را شکست داد و مقتدرانه به مدال طلای مسابقات رسید.

  • 21:15
  • 1402/05/10
  • 1265