3 نشان برنز تکواندوکاران در روز سوم یونیورسیاد چین قطعی شد

در روز سوم رقابت های بخش کیوروگی تکواندوی یونیورسیاد چین، نرگس میرنواللهی، آناهیتا توکلی و میرهاشم حسینی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی وزن خود، نشان برنزشان را قطعی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه سی و یکمین دوره رقابت های تکواندو یونیورسیاد به میزبانی شهر چنگدو در کشور چین، در روز سوم رقابت های کیوروگی، تیم ملی دانشجویان ایران 4 نماینده داشت که 3 تکواندوکار کشورمان با گرفتن جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

در گروه بانوان و در وزن 62- کیلوگرم، «نرگس میرنوراللهی» در دور نخست استراحت کرد و سپس در مرحله یک هشتم با پیروزی در 2 راند برابر «لینهارس» از برزیل، حریف کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی شد و با شکست حریف در 2 راند ضمن قطعی کردن نشان برنز خود به دیدار نیمه نهایی رسید. او در این مرحله باید با «فروزا سادیکووا» حریف عنواندار جهان از کشور ازبکستان رو به رو شود.

در وزن 73+ کیلوگرم نیز، آناهیتا توکلی ابتدا 2 بر یک «ایرودا» از ازبکستان را پشت سر گذاشت؛ سپس در مرحله یک چهارم مقابل «دزیره» از اسپانیا 2 بر صفر به برتری رسید و او نیز نشان برنز خود را قطعی کرد. توکلی در نیمه نهایی با «اسرا آکبولاک» از ترکیه رو به رو می شود.

در گروه آقایان؛ میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و سپس «سولیچ» از مولداوی را 2 بر صفر شکست داد. حسینی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «بیانات» از مغولستان در یک بازی یک طرفه و در 2 راند به برتری رسید تا راهی دور نیمه نهایی شود. حسینی برای رفتن به فینال باید با «آثمان» از فرانسه مبارزه کند.

در وزن 87+ کیلوگرم علیرضا نادعلیان ابتدا استراحت کرد و سپس مقابل «ژانگ» از چین تایپه 2 بر یک در راند شماری تن به شکست داد و وداع زودهنگامی با مسابقات داشت.

در بخش کیوروگی تا به اینجا تیم ملی ایران صاحب 2 نشان طلا و یک برنز شده است. در پومسه نیز 4 نشان برنز به دست آمد.

  • 09:29
  • 1402/05/11
  • 1611