سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین؛

برنامه دیدار های ملی پوشان تکواندو در روز ششم یونیورسیاد چین

پرونده رقابتهای تکواندو در بازیهای جهانی دانشجویان فردا با برگزاری رقابتهای چهار وزن در بخش انفرادی بسته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین فردا پنجشنبه 12 مردادماه با حضور چهار نماینده کشورمان به پایان می رسد. آرین سلیمی، عرفان بزرگی، ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل به ترتیب در اوزان 87-، 63- کیلوگرم آقایان و 53- و 73- کیلوگرم بانوان به مصاف رقبای خود می روند. 

عرفان بزرگی نماینده کشورمان در وزن 63- کیلوگرم در دور نخست به مصاف «تومنجار» از مغولستان خواهد رفت و در صورت برتری به دیدار «محمد گورفی» از الجزایر می رود. 

آرین سلیمی در وزن 87- کیلوگرم در دیدار اول به مصاف «جان جیان» از چین تایپه می رود و در صوت برتری در مرحله بعد رو در روی برنده دیدار نمایندگان مالزی و لهستان خواهد رفت.

زهرا پوراسماعیل نماینده ایران در وزن 73- کیلوگرم در دیدار نخست خود به مصاف "یوسرمان" از آمریکا می رود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و برزیل خواهد رفت.

ناهید کیانی  نماینده کشورمان در وزن 53- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و سپس به مصاف برنده دیدار نمایندگان هند و آمریکا می رود. 

تیم ملی تکواندو ایران تاکنون 3 مدال طلا توسط، مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور و میرهاشم حسینی، یک مدال نقره توسط آناهیتا توکلی و دو مدال برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی کسب کرده است. تیم پومسه کشورمان هم 4 مدال برنز در این رقابت ها به دست آورد.

  • 16:38
  • 1402/05/11
  • 1883