یونیورسیاد دانشجویان جهان -چین

مدال برنز کیانی و سلیمی قطعی شد

در ادامه رقابت های یونیورسیاد چین، نمایندگان وزن ۵۳- و ۸۷- کیلوگرم بانوان و آقایان با پیروزی برابر رقبا نشان برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه مسابقات فوق به میزبانی چنگدوی کشور چین، امروز پنجشنبه ۱۲ مردادماه و در روز پایانی بخش انفرادی رقابت‌های تکواندو، ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۳- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷- کیلوگرم ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، نشان برنزشان را قطعی کردند.

در وزن ۵۳- کیلوگرم، کیانی ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و در اولین مسابقه به مصاف «آروشاگشاوا» از ازبکستان رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تکواندوکار شایسته ایران در دومین دیدار خود مقابل «ملینا» از آمریکا با همین نتیجه پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کیانی با این برد مدال برنز خود را مسجل کرد و حالا در این مرحله به مصاف «گینگ گو» نماینده عنوان دار چینی می‌رود.

آرین سلیمی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۸۷- کیلوگرم ابتدا «جان جیان» از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در دومین دیدار برابر «لوپیس» از اسپانیا ۲ بر صفر به برتری رسید و با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. سلیمی در این مرحله برابر «بیلیچ» از کرواسی مبارزه می‌کند.

عرفان بزرگی در وزن ۶۳- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران بودند که به ترتیب با شکست برابر نمایندگان کشورهای چین و آمریکا دستشان از مدال کوتاه ماند.

  • 10:28
  • 1402/05/12
  • 1672