آزمون دوره ۲۷۵ ارتقای درجه کمربند قرمز تا پوم و دان ۳ استان گلستان برگزار گردید

آزمون دوره 275 ارتقای درجه کمربند قرمز تا پوم و دان ۳ در دو گروه آقایان و بانوان در سطح استانی به میزبانی هیئت تکواندو شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان گلستان، آزمون دوره ۲۷۵ ارتقای درجه کمربند قرمز تا پوم و دان ۳ در دو گروه آقایان و بانوان در سطح استانی با حضور ۱۲۲ هنرجو (۵۷ شرکت کننده در بخش آقایان و ۶۵ شرکت کننده در بخش بانوان) در روز جمعه، مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ به میزبانی شهرستان گرگان برگزار گردید.

بهادر جواهری مسئول برگزاری آزمون گفت: ممتحنین این دوره از آزمون محمد عرب عامری و وحید فغانی زاده در بخش آقایان و حلیمه حیدری و آزاده هزارجریبی در بخش بانوان بودند.

جواهری گفت: علیرضا میرزایی و زهرا عرفانی به عنوان ناظران کمیته آزمون فدراسیون، در دو بخش آقایان و بانوان بر حسن اجرای مراحل آزمون نظارت داشتند.

مسئول کمیته آزمون گفت: نتایج آزمون از طریق سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو و یا با ارسال پیامک به تکواندوکاران اعلام می گردد.

گفتنی است، مسئولیت برگزاری این دوره آزمون بر عهده بهادر جواهری، سید تقی حسینی و حلیمه حیدری، مسئول و دبیران کمیته آزمون هیئت تکواندو استان گلستان بود. یاسر اتراچالی، دبیر هیات تکواندو استان گلستان نیز بر این رویداد نظارت داشت.

  • 13:42
  • 1402/05/16
  • 910