اولین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ ملی تکواندو نونهالان پسر در استان گلستان برگزار شد

اولین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ ملی تکواندو نونهالان پسر با حضور کادر فنی و هوگوپوشان تیم ملی به میزبانی هیات تکواندو شهرستان آزادشهر استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان گلستان، اولین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ ملی تکواندو نونهالان پسر جهت شرکت در رقابت های آسیایی شهریورماه جاری از روز سه شنبه ۱۰ مرداد آغاز و روز یکشنبه ۱۵ مرداد در شهر آزادشهر سالن جهان پهلوان تختی پایان پذیرفت.

علی نوری رئیس هیات تکواندو استان گلستان گفت: در برگزاری میزبانی‌ تیم ملی نونهالان، سعی کرده‌ایم شرایط ایده‌آل را فراهم نمائیم و در برگزاری هرچه بهتر این اردو از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رئیس هیات تکواندو استان گلستان افزود: حسین کریمی، محمدرضا مهدی زاده و ساجد مولانا سه مربی ارزشمند تیم ملی نونهالان هستند که در کنار حامد جعفری، به عنوان سرمربی تیم، هدایت تیم ملی را برعهده دارند و تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر شامل تمرینات قلبی عروقی و تاکتیکی برگزار گردید.

علی نوری تصریح کرد: تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان در شهریورماه ۱۴۰۲ آماده می‌شوند و برای متمرکز و منسجم شدن امور مرتبط با تیم از تمام توان خود بهره خواهیم گرفت.

رئیس هیات تکواندو استان گلستان خاطر نشان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی به پیشرفت این رشته ورزشی در استان بسیار کمک می‌کند، با میزبانی اردو بهترین‌های این ورزش از کل کشور در استان حضور خواهند داشت که برای انگیزه ورزشکاران استان نیز موثر است، این کار در رونق بخش توریسم ورزشی استان موثر بوده و باعث معرفی ظرفیت استان نیز می‌شود.

گفتنی است استان گلستان در مرحله اول از روز سه شنبه ۱۰ لغایت ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ میزبان تیم ملی کیوروگی نونهالان در شهرستان آزادشهر بود و در مرحله دوم از روز دوشنبه ۱۶ لغایت ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ تیم ملی، مهمان شهرستان گرگان خواهد بود.

  • 14:39
  • 1402/05/16
  • 1096