افتتاح خانه تکواندو آمل با حضور هادی ساعی

خانه تکواندو شهرستان آمل با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران،  عصر امروز چهارشنبه  18 مرداد ماه خانه تکواندو شهرستان آمل که به همت سعید نجفدری تکمیل و آماده بهره برداری رسید با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، فیض اله نفجم سرمربی تیم ملی نوجوانان و رئیس هیات تکواندو استان مازندران، زارعی فرماندار شهرستان آمل، هاشم جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و دیگر مسئولان شهرستانی و خانواده تکواندوکاران این شهر افتتاح شد.

این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی با خیرمقدم سعید نجفدری به عنوان رییس هیات تکواندو آمل آغاز شد و پس از آن از هادی ساعی سکاندار تکواندو ایران جهت ایراد سخنرانی دعوت شد.

ساعی ضمن تبریک به اهالی تکواندو آمل بیان داشت: تکواندو مازندران از پتانسیل بالایی برخوردار است و حق تک تک شهرستان های این خانواده بزرگ است تا صاحب خانه تکواندو شوند، از مسئولین این شهرستان که بانی شدند و حمایت کردند تقدیر و تشکر میکنم.

وی با اشاره به میزبانی مازندران از اردو تیم ملی در 2 بخش نونهالان دختر و پسر و نوجوانان پسر اظهار داشت: شاهد حضور تکواندوکاران مازندران در رده های سنی مختلف در بدنه تیم ملی هستیم و این مسرت بخش است که یک استان در رده های پایه با ظرفیت بالا و رو به رشد در حرکت است و برای یکایک این عزیزان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این خانه تکواندو، انگیزه و هدفی باشد تا از شهرستان آمل نفرات بیشتری را در تیم ملی شاهد باشیم.

پس از آن فیض اله نفجم سرمربی تیم ملی نوجوان و رئیس هیات تکواندو مازندران ضمن تشکر از فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات آمل گفت: از یکایک مسئولین که بانی این اتفاق خوشایند در شهرستان آمل شدند تشکر میکنم، قطعا حضور هادی ساعی، دوست و برادر ارزشمند در این افتتاحیه باعث انگیزه در تکواندوکاران این شهرستان شده، ایجاد یک خانه تکواندو آمل که مزین به نام شهید نجفدری است بعد از سالها محقق شده که به فال نیک میگیریم و امیدوارم که مدال های خوش رنگی از میادین المپیک، جهانی، آسیایی را از تکواندوکاران شهر آمل شاهد باشیم.

در انتها گروهی از پومسه روهای مازنی به اجرای نمایش پرداختند و همچنین مقرر شد تا از هفته پیش رو آملی ها میزبان تیم ملی نوجوانان پسر در خانه تازه افتتاح شده خود باشند.

  • 22:54
  • 1402/05/18
  • 2224