برگزاری مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران با ریاست ساعی

مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان مازندران امروز پنجشنبه 18 مردادماه به ریاست هادی ساعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان مازندران با ریاست هادی ساعی و با حضور اصغر رحیمی دبیرکل و مدیرفنی تیم های ملی، علی رجبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان، فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو استان و اعضای مجمع امروز پنجشنبه 18 مردادماه برگزار شد.

در ابتدای مجمع رئیس هیات تکواندو استان مازندران ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد یکساله هیات تکواندو استان ارائه و در ادامه کلیپی در همین مورد پخش شد.

پس از آن گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون در سال 1401 توسط خزانه دار ارائه ‌و صورت های مالی به تصویب رسید.تصویب تقویم ورزشی سال 1402 و تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان غرب و ارایه نقطه نظرات برخی از اعضای مجمع بخش های دیگر این جلسه بود.

در ادامه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران اظهار کرد: مازندران تکواندوکاران زیادی را به ورزش کشور تحویل داده که باعث افتخار ما است. بعد از کشتی، تکواندو یکی از پر مدال آور ترین رشته های ورزشی بوده و در این حوزه تلاش های زیادی صورت گرفته است. نکته ای که باید به آن توجه کنیم تربیت و نگهداری قهرمانان خواهد بود که خدا را شکر مازندران در این مورد موفق بوده و یک چهارم مدال های ورزشی کشور از آن استان است. تلاش می کنیم که هیات های ورزشی با آسودگی کار های خود را پیش ببرند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز بیان کرد: بخش زیادی از افتخارات تکواندو کشور در سالیان اخیر توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمده و در همه رده های سنی استان مازندران در صدر سایر استان ها قرار گرفته است. خدا را شکر استان مازندران در همه بخش ها(کیوروگی، پومسه و هانمادانگ) موفق ظاهر شده و رشد کرده است و از این بابت از نفجم تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون ادامه داد: همدلی بسیار خوبی در تکواندو مازندران شاهد هستیم که باعث رشد و پیشرفت این رشته ورزشی شده است. می توانم بگویم که تعداد تکواندوکاران در مازندران بیشتر از کشتی گیران است و فدراسیون تکواندو هم با تمام توان از هیات های استانی حمایت می کند. تلاش خواهیم کرد که خانه تکواندو شهرستان ها هم تجهیز کنیم تا از این بابت ورزشکاران ما مشکلی نداشته باشند.

در بخش پایانی اسماعیل محمدی، سعید نجفدری ، علی رسولی ، زهرا نجات (نایب رئیس بانوان)، لیلا مهدوی( خزانه دار) و حسن هاشمی(بازرس) به عنوان اعضای هیات رئیسه از مجمع رای اعتماد گرفتند.

در حاشیه برگزاری مجمع توسط هیات تکواندو استان از هادی ساعی رئیس فدراسیون، علی رجبی مدیرکل استان، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و علیرضا حسین پور قهرمان دانشجویان جهان تقدیر شد.

همچنین هیات تکواندو استان مازندران از علی رجبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان با اهدای لوحی تقدیر کرد که رجبی لوح خود را به پاس زحمات و افتخار آفرینی فرزان عاشورزاده به قهرمان سابق جهان تقدیم کرد.

ضمن اینکه دان ۹ عباس بابازاده پیشکسوت استان توسط هادی ساعی اهدا شد.

  • 16:41
  • 1402/05/19
  • 1518