قول استاندار چهار محال بختیاری به تکواندوکاران شهرکردی

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، قول داد ساخت خانه تکواندو شهرکرد را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، موعود بنیادی فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، حمید بهرامی رئیس هیات تکواندو استان و سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع فدراسیون نیز حضور داشتند؛ ساعی به کمبود امکانات و ضعف های موجود برای ورزشکاران استان به خصوص تکواندوکاران پرداخت و حیدری قول مساعد برای پیگیری مشکلات داد. همچنین رئیس فدراسیون از حیدری درخواست کرد تا سالنی مجهز جهت تاسیس خانه تکواندو شهرستان شهرکرد در اختیار هیات تکواندو استان قرار دهد که با موافقت حیدری همراه شد.

در این جلسه حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هم حضور داشت که حیدری از او درخواست کرد تا هرچه سریعتر سالن مورد جهت تاسیس خانه تکواندو برای شهرستان شهرکرد در اختیار هیات تکواندو استان قرار گیرد.

  • 10:35
  • 1402/05/25
  • 1360