مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری با حضور هادی ساعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجمع سالیانه و فوق العاده هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه 25 مردادماه با ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون و با حضور موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان فدراسیون، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع فدراسیون و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در ابتدای مجمع حمید بهرامی رئیس هیات تکواندو استان ضمن خیرمقدم به حاضران گزارشی از عملکرد یکساله هیات تکواندو استان ارائه داد. در ادامه موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اعلام حمایت اداره کل ازهیات های ورزشی افزود: تیم ملی تکواندو نوجوانان دختراردوی آماده سازی خود در استان چهارمحال بختیاری برگزار کرده و امیدواریم میزبان خوبی برای تیم ملی باشیم و با فراهم کردن زیرساخت ها میزبان تیم های ملی در رده های سنی مختلف خواهیم بود. 

رئیس فدراسیون تکواندو در این مجمع اظهار کرد: درهشت ماه گذشته شور و نشاط ایجاد شده در بین ورزشکاران استان انگیزه مضاعفی را در بین تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در پی داشته است. هیات تکواندو نماینده فدراسیون در استان است و با همکاری و همدلی شما موفقیت های بسیاری برای خانواده تکواندو استان به دست خواهد آمد.

ساعی با بیان اینکه در سالهای گذشته مخصوصا در بخش بانوان ورزشکاران بسیاری را در اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی داشتیم، عنوان کرد: جای ورزشکاران این استان که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند در مسابقات و اردوهای تیم ملی خالی است و این امر با تلاش و همدلی شما اتفاق خواهد افتاد.

در پایان با رای گیری بین اعضای مجمع امیر رستمی به عنوان خزانه دار، شهرام فرجی به عنوان کارشناس خبره، مجتبی مظفری و مجید فرج زاده به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب و معرفی شدند.

همچنین در پایان از روسای هیات های شهرستانی نیز تجلیل به عمل آمد.

  • 15:26
  • 1402/05/25
  • 2137