اطلاعیه فدراسیون تکواندو در خصوص کمپ‌های تمرینی و مسابقات بین المللی

در پی انتشار اخباری در خصوص برگزاری کمپ‌های تمرینی و مسابقات در خارج از ایران با همکاری فدراسیون تکواندو، اطلاعیه ای در همین رابطه صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  با توجه به برگزاری کمپ تمرینی  کشور امارات در شهر دبی،  فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران قویا اعلام می دارد هیچگونه ارتباطی با برگزاری چنین کمپ تمرینی ندارد. 

به اطلاع آن دسته از تکواندوکاران کشورمان که قصد دارند با پرداخت هزینه ای خارج از عرف جهت شرکت در  جلسات تمرینی این چنینی که فاقد اعتبار بین المللی است، اقدام کنند می رساند؛ حضور تکواندوکار و مربی در رویدادها و کمپ های بین المللی مانند سایر ورزش ها منوط به اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و طی مراحل قانونی آن است.

بر همین اساس ضمن هشدار به تکواندوکاران شرکت کننده و مربیان برگزار کننده این کمپ، که تاکید می گردد فاقد اعتبار بین المللی است،  به اطلاع می رساند مسئولیت عواقب اعزام و دریافت هزینه از تکواندوکاران بر عهده ایشان خواهد بود.

ضمن اینکه با شرکت کنندگان در تورنمنت و کمپ های تمرینی مختلف بدون  مجوز شورای برون مرزی اعم از تکواندوکار و مربی و همچنین افراد سودجویی که در پی فریب تکواندوکاران و دریافت هزینه های سنگین جهت شرکت در کمپ هایی از این قبیل می باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

  • 12:35
  • 1402/05/30
  • 2354